Saturday, August 21, 2010

ASAM PEDAS

Gambar dari pak Google

Nak tau.. Asam pedas adalah makanan kegemaran aku..  aku tak de la cerewet bab makan-makan ni.. tapi kalau setiap hari di hidang dengan menu asam pedas.. rasanya aku masih boleh tahan kot.. hehehe
Aku paling suka Asam pedas Arwah mak aku masak.. sedap.. meletup... walaupun aku tengok Arwah mak aku tu main campak2 je.. tapi rasanya... Hurmmm.....  tak terkata sedapnya..  ye la.. mak aku.. mesti la aku puji melambung kan...
Sekarang ni bila mak aku dah tak de.. tak dapat la aku merasa Asam pedas mak aku lagi.. huhuhu.. sedihnya... dapat rasa asam pedas kedai ngan Asam pedas org rumah aku je..
Tapi masalah bin problemnya di sini.. Orang rumah aku tu sebenarnya pandai masak... Tapi dia malas nak masak asam pedas kegemaran aku .... hahahaha.... 'kalau org rumah aku baca nih... confirm aku tidur kat luar malam ni...' hehehe

5 comments:

  1. salam kenal...saja jenjalan sini. ternampak gambar asam pedas sedap tu..tergoda pulak even baru lepas bukak pose.haha..

    sy folo blog ni ye. Jenmputlah singgah umah.=)

    ReplyDelete
  2. asam podeh omak den superb bro!!

    ReplyDelete
  3. Menarik blog nih...x berserabut..
    santai jer bila mmbacenye..hai salam kenal..dari saya jugak jemput la..dtg ke blog saya seberang jalan je..hehehe

    ReplyDelete